0

Shopping cart

0 Producten

U hebt niets in uw winkelwagen.

Bekijk uw winkelwagen

FAQs

ORDER INFORMATIE

Is er een minimum orderbedrag?

Normaal gesproken hanteren wij een minimum orderbedrag van €200.

Hoe plaats ik een order bij O-Products?

Om fouten en misverstanden te voorkomen, en onze klanten met de snelst mogelijke levering te voorzien, verzoeken wij u vriendelijk om al uw orders online in te voeren en de check-out volledig door te lopen. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet werken, verzoeken wij u contact op te nemen via ons contactformulier.

Wat als ik iets wil toevoegen aan een eerder bevestigde order?

Als uw order nog niet gepakt en betaald is, dan is het mogelijk om meer producten aan uw order toe te voegen. Indien u dit wilt, verzoeken wij u contact op te nemen via ons contactformulier. Zodra wij uw order aangepast hebben ontvangt u van ons een bevestigingse-mail met het nieuwe orderbedrag.

RETOUREN / DEFECTEN

Wat moet ik doen als het product wat ik ontvangen heb defect is?

Defecte producten of producten met een fabrieksfout kunnen binnen 6 maanden na levering retour gezonden worden. Hiervoor geld wel dat deze producten niet gebruikt zijn, en/of grondig gereinigd zijn in verband met hygienische reden.

Wat moet ik doen als de producten die ik heb ontvangen beschadigd zijn?

Wij zorgen ervoor dat al onze producten ons magazijn in perfecte conditie verlaten. Beschadigingen aan producten en/of verpakkingen dienen binnen 7 dagen na bezorging te worden vermeld. Dit kunt u doen door ons retour formulier in te vullen. Ontvangen retouren die zonder retourformulier ontvangen worden zullen niet in behandeling worden genomen. 

Wat moet ik doen als er producten, waar ik voor betaald heb, niet meegezonden zijn met de bestelling?

Neem binnen 48 uur contact op met uw account manager of ons kantoor. Om zulke fouten tot een minimum te brengen, worden al onze orders gescand voordat deze verpakt en verscheept worden. Dit neemt niet weg dat een fout kan voorkomen.
Wij vragen u om het verpakkingsmateriaal grondig te doorzoeken. Kleinere producten worden vaak snel over het hoofd gezien. Als een product daadwerkelijk niet meeverstuurd is dan vragen wij u contact met ons op te nemen.

Condities:

  1. Zodra u het retourformulier online volledig heeft ingevuld dan word u binnen 24 uur gemaild of het retour akkoord is. Zodra u het akkoord heeft ontvangen kunt u uw retour naar ons verschepen.
  2. De redenering dient volledig omschreven te zijn per product. 
  3. Alle producten dienen eerst door u te worden gecontroleerd. Uw drop-shipping klanten kunnen retouren niet rechtstreeks naar ons sturen!
  4. Zorg ervoor dat de verzendkosten betaald zijn. Zendingen dienen naar het volgende adres verstuurd te worden:
    O Products
    Attn. RMA
    Keersopstraat 17
    3044 EX, Rotterdam
    The Netherlands
  5. Geaccepteerde retouren gebaseerd op garantie krijgen een creditnota.
  6. De gemiddelde tijd om een retour te behandelen is +/- een week.

NIEUWE KLANTEN

Hoe kan ik klant worden bij O-Products?

Wij staan iedereen toe klant te worden bij O-Products. Hou wel in de gaten, aangezien wij een groothandel zijn, dat wij geen orders van enkele items accepteren.
Als u nog geen klant bent kunt u zich vandaag aanmelden via onze website. Zodra uw account goedgekeurd is door een account manager, krijgt u uw inlogcodes toegestuurd. 
Dit kan tot 24 uur duren. Indien u na 24 uur nog geen inloggegevens heeft ontvangen vragen wij u om ons te bellen.

U kunt het registratieformulier hier invullen

Kan ik een catalogus ontvangen?

Op dit moment hebben wij geen gedrukte catalogus. Wij kunnen u van een digitale catalogus voorzien, maar onze webshop fungeert als een volledig up2date catalogus.

Gaat O-Products zorgzaam met mijn details om?

Ja, O-Products zal nooit uw gegevens aan derden verschaffen.
Klantinformatie is 100% beschermd.
Wij zullen klantinformatie niet verkopen, distribueren, verhuren, uitwisselen of  doorgeven in wat voor manier dan ook.

Mag ik illustraties en/of omschrijvingen van de website gebruiken?

U bent toegestaan om onze productfotos te gebruiken als u een retailer van onze producten bent. In andere gevallen vragen wij u om contact met ons op te nemen.
Note: Sommige illustraties, fotos of texten zijn gecopyright.

VERZEND INFORMATIE

Hoe snel wordt mijn order verstuurd?

Uw order zal zo snel mogelijk ingepakt en verstuurd worden via PostNL binnen Nederland, of GLS daarbuiten.
Wij doen ons best om de order te versturen op de dag dat deze geplaatst is.
Onze logistieke partner haalt de zendingen op bij ons magazijn op een dagelijkse basis rond 16:00 uur.
In principe geld de regel; hoe eerder u uw order plaats, des te meer kans dat deze op dezelfde dag verzonden wordt.

Hoe behandelen wij Backorders?

Alleen na overleg is het mogelijk om een backorder te plaatsen.
Backorders worden behandeld naar uw wens.
Neem contact op met uw account manager om uw wensen kenbaar te maken.
Standaard verzenden wij de backorders met uw eerstvolgende order. (zodra deze in voorraad is)

Welke logistieke partners gebruiken jullie om je orders mee te verzenden?

PostNL and GLS zijn onze logistieke partners

Betaal informatie: War zijn jullie voorwaarden voor betalingen?

Voor betaalinformatie leggen wij alles uit op de pagina betalingen.

PRIJS INFORMATIE

Indien u woon/werkzaam bent in Nederland, zijn wij verplicht om u de Nederlandse belasting te heffen. Indien u, als bedrijf zijnde, zich bevindt binnen de Europese Unie, en wij hebben een geldig BTW nummer van u, dan zullen wij de BTW niet bij u in rekening brengen. Als u zich buiten de Europese Unie bevind dan heffen wij ook geen BTW.

Wat rekenen jullie voor verzendkosten?

Onze verzendkosten kunt u vinden op de pagina Verzendingen & Kosten.

Bieden jullie klanten kortingen?

Ja, het is mogelijk om kortingen aan te bieden. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid, welk type, het label en uw klanditie bij ons. Voor meer informatie neem contact op met uw account manager.